luni, 13 noiembrie 2017

11.11.1971-11.11.2017.

Cred ca am primit cel mai frumos buchet aniversar de când mă știu...







O masă festivă modestă, ca pentru doi oameni trecuți de mult de prima tinerețe, ba chiar și de a doua.





Cred că ați observat că tema zilei s-a numit ”fructe de mare”. Minicaracatițe (moscardini) cu orez basmati, creveți cu sparanghel, inele de calamar pane, medalion de somon cu fasole verde gătit la aburi, icre de Manciuria pe pâine graham cu unt irlandez. În plus guacamole, minigogoșari umpluți cu brânză preparați de mine, cașcaval, ciupercuțe cu maioneză, roșii (de câmp, din semințe autohtone) cu telemea de capră, mini rulouri cu brânză și spanac.

Ca desert am avut căpșuni (de la congelator) cu smântână de la producător aromată cu esențe de vanilie și rom, dar nu le-am făcut poze.

Am început masa dimineața și am sfârșit-o seara.

Niciun comentariu: