sâmbătă, 8 iulie 2017

Furtunile de pe ”Rama” (A. C. Clarke și Gentry Lee)

Furtunile atât de dese din ultimul timp mi-au amintit de cărțile lui A C Clarke din seria Rama. În noaptea asta mi s-a părut  că tună de parcă vine sfârșitul lumii...Parcă am fi la Ecuator, sau pe ”Rama” lui A. C. CLarke...

În Rendevous with Rama AC Clarke descrie o navă interstelară în forma unui cilindru lung de 50 km și lat de 16 km. Cartea a fost urmată de încă trei cărți scrise împreună cu Gentry Lee, un matematician de la NASA: 

Rama II (1989) 
The Garden of Rama (1991)
Rama Revealed (1993) 

Eu am citit cele trei cărți scrise împreună cu Gentry Lee de la Bibilioteca Engleză (British Council) dar Rendevous with Rama nu era în posesia bibliotecii. Am cumpărat-o mai târziu din Cork. 

Mi-am amintit de ea pentru că descrierile furtunilor din Rama erau scrise în așa fel încât parcă eram în mijlocul lor. 

Din Wikipedia am aflat că mai există două cărți scrise împreună cu Gentry Lee:

Bright Messengers (1995)
Double Full Moon Night (1999)



Urmează o serie de imagini: Inside the Rama by E Bruneton













Niciun comentariu: