joi, 19 ianuarie 2017

Jocul cu tablourile

În ultimele ore m-am jucat cu ajutorul memoriei vizuale și a lui Google Search și sunt foarte încântată de rezultat. Am observat pe o poză a unui tablou de Pierre-Auguste Renoir publicată de bunul meu prieten de pe face book David Woogon Jung că pe peretele din tablou sunt înfățișate alte două tablouri. Unul am știut sigur că e de Degas dar nu eram sigură de al doilea, credeam că e de Derain.
Google m-a ajutat (e drept că am folosit cuvinte-cheie potrivite) și am găsit pe net ambele tablouri, pe care le vedeți în această postare.
1. Pierre-Auguste RENOIR, Yvonne and Christine Lerolle at the Piano, 1897
2. Edgar Degas, Before the races
3, Edgar Degas, Dancers in pink.

1. Pierre-Auguste RENOIR, Yvonne and Christine Lerolle at the Piano, 1897
2. Edgar Degas, Before the races
3, Edgar Degas, Dancers in pink.

Niciun comentariu: