sâmbătă, 8 octombrie 2016

De ce nu-mi vii?

Mihai Eminescu - De ce nu-mi vii

Vezi, rândunelele se duc, 
Se scutur frunzele de nuc, 
S-aşează bruma peste vii -
De ce nu-mi vii, de ce nu-mi vii? 

O, vino iar în al meu braţ, 
Să te privesc cu mult nesaţ, 
Să razim dulce capul meu
De sânul tău, de sânul tău! 

Ţi-aduci aminte cum pe-atunci
Când ne primblam prin văi şi lunci, 
Te ridicam de subsuori
De-atâtea ori, de-atâtea ori? 

În lumea asta sunt femei
Cu ochi ce izvorăsc scântei... 
Dar, oricât ele sunt de sus, 
Ca tine nu-s, ca tine nu-s! 

Căci tu înseninezi mereu
Viaţa sufletului meu, 
Mai mândră decât orice stea, 
Iubita mea, iubita mea! 

Târzie toamnă e acum, 
Se scutur frunzele pe drum, 
Şi lanurile sunt pustii... 
De ce nu-mi vii, de ce nu-mi vii?

https://youtu.be/1I-AHN-UH9Q
Angela Gheorghiu - Dima: De ce nu-mi vii - recital in Los Angeles, March 2013

Mi-am amintit de poezia asta privind tablourile cu natură statică, în care tema principală o constituie strugurii, pictate de americanul Corrado Pali

Summer vine
 Antique still life II
Antique still life III
Late autumn fruit basket
Fruit bouquet I
Delicious grapes
European dinning decor
Antiques still life I
Fruit Bouquet II




Niciun comentariu: