luni, 13 iunie 2016

Omul sfințește locul.

Cuscra noastră iubește florile. Balconul ei era mereu plin de flori, deși era cam micuț. De câțiva ani s-a mutat în alt apartament, mia spațios și are o adevărată grădină în balconul cel mare. Dar parcă florile, cele mai multe dintre ele, se simt mai bine în pământ. Și așa, deși curtea nu are prea mult spațiu propice pentru plantat flori dumneaei a reușit să o înfrumusețeze cu sufletul ce l-a pus în florile plantate și cu munca de care nu s-a temut. Pe 21 Mai am făcut mai multe poze ...





Balconul văzut de jos

Verbina

O buruiană...laptele cucului, Euphorbia..mie mi-a plăcut că e decorativă



Iasomie invoaltă (bătută). Se pare că frumusețea a evoluat în detrimentul parfumului.
Planta din mijloc, cu frunzele frumoase, strălucitoare e o camelie...Fiind o plantă de climat mai cald sunt curioasă dacă se va adapta bine la noi. Am văzut florile doar în poze, sunt foarte frumoase, fine, delicate, aspect asemănător trandafirului, culorile sunt vii, foarte plăcute.
Nu știu cum se cheamă florile acestea (deh, mai am și lipsuri)







Trandafirii, un fel de capete încoronate ale grădinii.






Garofițele, care nu dezamăgesc niciodată.


Cred că sunt ceva neam cu leurda, usturoiul și ceapa decorativă



Stânjenel un soi cam sălbatic, după câte știu eu...dar foarte decorativ, după cum se vede.
Tradescanția...era mov închis dar aici e cam albastră
Nu știu cum se cheamă steluțele astea albastre
Rododendron sau azalee
Planta asta seamănă cumva cu tamarixul...

Erau două begonii tuberifere, se pare că poza celeilalte nu a fost reușită
Gura Leului

Cred că la ora asta căpșunile sunt deja consumate.

Sunt sigură că am mai omis unele plante iar acum grădina are deja alt aspect. Oricum, cred că poze v-au convins că am ales bine titlul articolului.



Niciun comentariu: