miercuri, 29 iunie 2016

Masă festivă în doi

Cu ocazia aniversării a 21 de ani de la operația de cancer la sân am încropit la repezeală o masă festivă în doi. 

Mai jos sunt ciuperci brune date prin pesmet și făină, condimentate și prăjite, rețetă proprie...au fost mai bune decât m-am așteptat...Am ornat cu roșii cherry galbene (Sic!)



Un alt aperitiv mai mult sau mai puțin festiv a constat din ardei ”semafor” umpluți cu un amestec de brânză de vaci și telemea de capră cu ceapă roșie tocată fin...Am ornat cu roșii negre (Sic!)

”Sic!” înseamnă ”așa” în latină, pentru cunoscători, și se referă la roșiile galbene (de mai sus) sau cele negre de aici... 
Ca fel principal am avut salată Lollo Rosa cu tomate galbene și roșii, castraveți, ceapă, telemea de oi foarte bine scursă (e o prăvălie pe B-dul Uverturii care are grijă să aducă mereu marfă de f bună calitate), fasole fideluță fiartă la aburi, culeasă cu propiile măini din grădina mătușii la invitația ei insistentă, mici de vită și porc și cârnați din cea mai bună legumă, anume carnea de porc, ambele feluri cu carne gătite la grill.

La desert am avut fructe și ca bautură cidru de mere. Abia aștept să mă ducă cineva cu carnet de șofer la IKEA să cumpăr cidru de mere 0% alcool. Știu că e cam prea dulce...

Masa festivă cea modestă a arătat în final așa...De fapt nu am băut în timpul mesei ci după, de aceea nici nu am pus pahare pe masă.
Bineînțeles că nu am reușit să consumăm tot la o singură masă.

Niciun comentariu: