vineri, 18 mai 2012

La Pomul Laudat

Asa le-am spus vechilor mei prieteni, Cristina Maria si Costin Staicu, ca am venit la pomul laudat atunci cand am pasit, impreuna cu sotul meu, pragul  de la "Forza Cafe". Marturisesc ca, desi i-am vazut multe poze pe fb si figura imi era f cunoscuta in primul moment nu am fost sigura ca e el, nu mai recunosteam deloc in barbatul atat de multumit ca se afla langa nevasta pe mirele emotionat dela "Nunta de Blogeri", care parca a avut loc ieri. Cristina in schimb nu mai avea coafura pe care i-o stiam, cu parul asa de scurt mi-a fost greu sa recunosc mireasa asa de copilaroasa, ca o eleva, de la aceeasi nunta. Noroc ca ei au exclamat imediat "Viorica", nu se asteptau sa ma vada, stiind ca nu ma prea pot desprinde de mamita, de data asta a trebuit sa o incuiem in casa si sa ne vedem de treburile noastre legate de sanatate.

Am avut noroc ca au fost acolo (se pregateau sa plece, ora tarzie si vremea deloc imbietoare la iesit in oras nu prea indemna lumea sa se grabeasca sa manance o clatita de sa te lingi pe degete, nu alta, sa bea  o bere rece si buna sau o cafea (nu stiu ce fel, ca n-am incercat-o) pt ca recomadarile lor: clatita cu spanac si branza de capra si clatita cu pastrama, cascaval si sos de smantana, precum si bere Tuborg s-au dovedit cat se poate de inspirate. Portiile au fost mari si nu prea scumpe, sotul meu, care nu prea e dus prin restaurante a fost cat se poate de incantat de gustul deosebit de bun al ambelor feluri, ba chiar se gandeste sa aduca si copiii nostri "irlandezi" si vegetarieni acolo in viitoarea lor vacanta pe melegurile natale.. 

Dragului meu sot nu-i mai tacea gura cat de mult ii place ideea de a servi clatite ca dinner si in general ca fel de mancare, cat de bine au fost imbinate ingredientele (i-am multumit si chefului inante de a pleca) si ce artistic au fost prezentate. Mie mi-au placut mai ales sosurile, unul din ele mi-a amintit de pizzeria din Piata Rosetti, careia i se dusese vestea cat de buna e pizza de acolo, din pacate nu a rezistat si acum nu mai e. Am incercat in fel si chip sa il recreez acasa, nu mi-a iesit si pace. 

Deci daca aveti drum prin Piata Natiunilor Unite (fosta Opereta, daramata acum si inlocuita cu un bloc imens) sau si mai bine la intersectia Splaiului Independentii cu Calea Victoriei nu uitati sa treceti neaparat pe langa coloanele de la primul bloc pe dreapta cum mergeti spre PAlatul CEC si sa cautati Forza Cafe unde sunt, cred eu, cam necunoscatoare cum sunt, cele mai bune si mai gustoase clatite din toata capitala. Dar sa nu intrebati vanzatoarea de la pravalia vecina unde se fac clatite, ca habar nu are pe ce lume e. 










3 comentarii:

Daeyang spunea...

As vrea eu sa ajung pe unde doresc cu atata usurinta. Suna " delicios " :))) Va doresc cat mai multe iesiri de genul. Vio , te pup !

Costin Staicu spunea...

Sa va fie de bine, copii! :)

Viorica spunea...

Lore, virtual putem ajunge oriunde
Costin, chiar ne-a fost de bine, tare gustoase au fost, multumesc pt recomandari.