joi, 14 iulie 2011

Unforgettable

De la un timp mai trag o fuga si uneori zabovesc pe facebook. Am cont mai de mult dar am acordat mai multa atentie altor locuri de pe vasta retea internautica si il cam lasasem in parasire, mai ales ca nu prea stiam cum sa manuiesc butoanele. Dar pt ca unul din hobbyuri (pt care, helas, nu prea mai am timp, desi material am berechet, atat din pozele proprii, cat si din cele stranse de pe net) este producerea si publicarea de ppsuri, in special pe Sldeshare care mi le anunta automat pe fb si tweeter (se pare ca am apasat un buton in acest sens, si apoi am uitat de el) am inceput sa socializez ceva mai aplicat.

Si astfel am descoperit o multime de lucruri interesante iar cel care mi-a mers cel mai mult la suflet este ca un pictor rus, stabilit in SUA, pe nume Alexei Antonov, este atat de indragostit de pictura clasica incat s-a apucat sa foloseasca tehnica vechilor maestri in tablourile lui. Sunt tare bucuroasa ca mi-am dat seama de asta chiar inainte de a citi mai multe despre pictor, numai privindu-i pozele tablourilor, niste tablouri cu adevarat minunate. Mi-am luat inima in dinti si i-am cerut prietenia. M-am simtit ca o adolescenta timida careia ii bate inima la gandul ca cineva atat de daruit cu talent i-ar putea da atentie. Spre marea mea bucurie, cererea mi-a fost acceptata.

Pe langa culorile minunate, compozitie, tehnica, mi-au placut si titlurile tablourilor. Unul dintre ele se numeste "Unforgettable". Si imediat m-am gandit la unul din cantaretii pe care ii indragesc cel mai mult, Nat King Cole. Mie imi plac mai mult cantecele in spaniola cantate cu acel accent al lui atat de special (ce pacat ca a murit atat de tanar, uneori m-am certat cu Cel de sus ca a ingaduit ca oameni  atat de talentati, ca NKC, Joe Dassin, Jaques Brell, sa nu poata trai macar 50 de ani) insa fiica lui, Natalie Cole a reusit sa readuca in atentia publicului cantecul "Unforgettable" pe care l-a interpretat suprapunand vocea ei pe cea a tatalui. Asa ca o sa fac din nou un fel de fusion: tablou, cantec, poezie.



Unforgettable, that's what you are
Unforgettable though near or far
Like a song of love that clings to me
How the thought of you does things to me
Never before has someone been more

Unforgettable in every way
And forever more, that's how you'll stay
That's why, darling, it's incredible
That someone so unforgettable
Thinks that I am unforgettable too

Unforgettable in every way
And forever more, that's how you'll stay
That's why, darling, it's incredible
That someone so unforgettable
Thinks that I am unforgettable too

Niciun comentariu: